Dec 3, 2011

මගේ හිත දෙතුන්-හතර තැනක නතරවෙලා.....

නිකන් ඉන්න ගමන් හිතුන ලියන්නට                                 කවක්
නමුත් ඉතින් අදහස් නම් ළඟ නෑ                                      කිසිවක්
ඒක හින්ද ඔහේ ලියමි මට හිතෙන                                    දෙයක්
මොකද මේක මගේ අදහස් ලියන blog                               එකක්

කෙල්ලෙක් ගැන ලියනවාද හිතාගන්න                                     බෑ
ඕකුන් ගැන මොකට ලියනවාද වැඩක්                                      නෑ
ඒ උනාට උන් නැත්තන් fun එකකුත්                                        නෑ
ඔය හින්දම එයාල ගැන මට නොකියත්                                    බෑ

මේ දවස්වල ඇහැ දාගෙන ඉන්නේ පට්ට                      කෑල්ලකට
try කරන්න හිතන් ඉන්නේ තවත් නියම                     බාන්ඩේකට
halt එකෙදි line පාර cute little                                    ස්වීටියෙකුට
but තාමත් බලන් ඉන්නේ මගේ එකම හාර්ට්                        එකට

පට්ට කෑල්ල ගැන කිව්වොත් ලියතහැකි                           පොතක්
ඇයට තියෙන ලස්සන eye catching figure                           එකක්
කාගේ කව්ද දන්නේ නෑනේ, ඇත්තේ පොඩි                       බයක්
නිකන් අතක් ගලවගන්න වෙයිද මට                                  සැකක්

අනිත් කෙනා ඉන්නේ රත්මලානේ ගෙවල්                             ළඟ
යාලුවන්ගේ කරදරේ දාගන්න කියල                                       මට
දැක්ක පළමු දිනේ ඉඳල බලන්නේ ඇය                                දෙස
පමාව පසුතවිල්ලකට පත්වේවිද                                             බය

halt එකේ ඉන්න කෙනා දන්නවා හුඟ කලක                        ඉඳන්
ඒත් talk කරලා නෑ, මගේ හැටි ඔබ                             දන්නවනන්
මුල් පියවර මම ගන්නවා දවසක මට                          හිතුනෝතින්
ඒත් ඉතින් බෑ වාගේ, i feel so shyනෙ                                  ඉතින්

මගේ one time affair එක නවතුනානේ no                           reason
එදා ඉඳල ඇයගෙන් මට no calling පොල්                          මැල්ලුම්
තාමත් ඇය ගැන හිතනවා, ඒකයි මේ                       back-warding
නැතුව කෙල්ලෝ නැතුව නෙමෙයි, හිතන්නෙපා එහෙම    machan!




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Create your own banner at mybannermaker.com!