Mar 20, 2018

මුහුණු පොත

මුහුණු පොතේ අපූරු පින්තූරයකි
ඔහු අපූරුවට හැඩට ඉන්න
තවමත් ඔහු මගේ මිතුරෙකි
මකා දැමීමට නොහැකි වුන

තිබුණි අපූරූ ආදරයක් 
නිමා නොම වේයැයි සිතුන
ගෙවී ගිය ඉක්මනක්
ඔහු ඇගේ අතගෙන

අතීතයට ගොස් ආවෙමි හනිකට
කුමටද සිතා ඵලක් නැති අතීතය

දුටුවෙමි comment එකක්
මා දන්නා ඔහුත් දන්නා හිතවතියක් කොටා තිබුණ
සිනහවක් මුවට ආවද 
අදහසක් නොමැත මට
හිස් හැගිමකී මගේ නෙතට

දුටිමි පණිවිඩයක් මා 
පෙර කියු හිතවතිය එවා තිබුණ
"දෙමුද බයිට් එකක් 
අර කෙල්ලට ඇඬෙන්න"

පිළිතුරක් යවන්නවත් නොසිතුනි මට
ඇගේ කඳුළින් මට ලැබෙනා දෙය කිම
උවමනාවුනි නම් ඇය අඬවන්නට
කරන්නට තිබුණි මට,ඔහු ඇය වෙත ගිය දවසෙම

මටත් අතීතයකී..
ඇය නිසාම 
නෙත කඳුළින් පිරැන
කඳුළු මට බර වැඩි වුණි
නෙතහි දරා ගන්නට

උවමනා නැත මට 
තව හිතක් රිදවන්නට
මාද යුවතියකි 
රිදුන සිතකට උරුමකම් ලැබූව



******* පැන්ඩිගේ සිතුවිලි ගෙත්තමක් *******












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Create your own banner at mybannermaker.com!