Feb 17, 2012

ආදරණීය මාමා වෙතට,

ඉතින් කොහොමෙයි මාමේ? අහවල් ගහ මන්දිරේ පැත්තට මේ දවස් වල වැස්ස හෙම තියෙයි? අපේ පැත්තටනං ඉතින් හවසට හවසට නක්කලේට වගේ පොඩි වැහි පොදක් පාත්වෙනවා, එච්චරයි. දැන් ඉතින් වැඩිය කොහෙවත් ඇවිදින්නේ නැති හින්ද ඒකත් අවුලක් නෑ. බස් ගාස්තු වැඩි වෙච්ච හින්දනේ කොහෙවත් යැවෙන්නේ නැත්තේ. යන ගමනක් උනත් පයින් තමා. ඇඟටත් ගුණයි, මාමත් ඔය අපූරුවට ඉන්නේ හැමදාම උදේට උදේට ඇවිදින හින්දනේ.

ඒ උනත් වැඩි වෙච්ච විදිය ගැන නං මගේ හිතට එච්චර හරි නෑ. හැම ගාස්තු අවස්තාවක්ම රවුම් ගාණකට දැම්මනං හොඳයි කියලයි මං හිතන්නේ. ඒ කිව්වේ අවම ගාස්තුව රුපියල් 10 කරලා ඊට පස්සේ එක 15, ඊළඟට 20, 25, 30. එහෙම දැම්මනං අපිටත් කොන්දයියගෙන් රුපියල ඉල්ලන්න ඕනෙත් නෑ, කොන්දයියටත් වදයක් නෑ. අනේ මන්ද ඒ මට හිතෙන හැටි.

රට වටේම පාරවල් ටික නං එළකිරි වගේ හැදෙනවා නේ මාමේ? අපේ ගෙවල් පාරත් හදනව. හැබැයි මුන් මාර කම්මැලියෝ මාමේ. හරියට නිකන් අර හයිවේ එක හදනවා වගේ මාස ගානක් තිස්සේ අතගගා මොන මගුලක්ද මන්ද.

අර සුනිලගේ පුතා ආගමට විරුද්දව සින්දුවක් ගහල, මාම ඇහුවයි ඒක? මුන්ට මං අහන්නේ වෙන දෙයක් තිබුනේ නැද්ද මන්ද ආගම ඇදල ගත්තේ. මං නං හිතන්නේ මාම මේකට පොඩ්ඩක් කතා කරා නං හොඳයි කියල. එතකොට මිනිස්සු උනත් උන්ට තියෙන වැදගැම්මකට නැති ප්‍රශ්න අමතක කරලා තව තව ඕක ගැන කතා කරයි නේ. මං නං කියන්නේ ඕකගේ පවුලම සරා එක්ක එක කූඩුවේ දාන්න ඕනේ.

ප්‍රශ්න කිව්වම මතක් උනේ, ලයිට් බිලත් වැඩිවුනානේ. මාත් හරියටම දන්නේ නෑ ඔය අපේ අම්ම තමයි ඒක කියෝ කියෝ ගෙදර දාල තියෙන සේරොම ලයිට් නිවන්නේ. ඔය එක්කම වතුර බිලත් වැඩි කරලා තව දවස් දෙකකින් තුනකින් ගෑසුත් ටිකක් වැඩිකළා නං මැක්සා. තව සතියකින් විතර පිටිකිරිත් වැඩිකරන්න බැරියේ මොකෝ මාමගේනේ ආණ්ඩුව, හෙහ්.

ඉතින් මාමේ ඔන්න ඔහොමයි අපේ පැත්තේ විස්තර. පුළුවන් වෙලාවක ඉතින් මේකට උත්තරයක්‌ ලියන්නකෝ. ලිව්වේ නැතත් මං නං තරහ නෑ, මොකෝ මාම අපිට මොනා කලත් ආදරෙයි කියල දන්නොනේ. මේ හැමදේම කරන්නෙත් අපිව සංවර්ධනය කරන්න කියල මම දන්නවා. මාම බයවෙන්න එපා. ඊළඟ චන්දෙත් මාමටම තමයි.

බුදු සරණයි, දෙවි පිහිටයි!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Create your own banner at mybannermaker.com!